Työntekijäkokemus

Miksi:

Kulttuuri, jossa ihmiset voivat hyvin ja saavat kukoistaa; ei synny sattumalta. Sen tekeminen ja todeksi eläminen on kovaa duunia, joka kuuluu kaikille.

Työntekijäkokemus on yksi organisaation kriittisimmistä strategisista kilpailueduista. Työntekijäkokemukseen panostavissa yrityksissä tuottavuus per työntekijä on jopa nelinkertainen. Samoin työntekijöiden kasvu ja kehitys on merkittävästi parempi kilpailijoihin nähden.

Esimerkki yhteistyöstä:

  • Laadullinen tutkimus: 20 haastattelua, sis. henkilöstö, johto & asiakkaat
  • Määrällinen tutkimus: 150 hlöä
  • Työpajat: 4 kpl
  • Valmennusohjelman rakentaminen
  • Kehityksen mittaaminen 6 kk kuluttua:
    • 1. vaiheen päättymisestä (10 haastattelua) & määrällinen tutkimus (150 hlöä)
  • Ohjausryhmätoiminta & projektointi
  • Projektin aikainen viestintä henkilöstölle

Investointi: 29 700 €  + ALV 24 %

Kenelle:

Sopii kaikille, jotka haluavat tunnistaa ne asiat, jotka tekevät yrityksestä ainutlaatuisen ihmisten yhteisen kokemusten näkökulmasta ja joista kopioimaton kilpailuetu syntyy. 

Mitä:

Yhteistyön tuloksena tunnistetaan tärkeimmät draiverit, joista ainutlaatuinen työntekijä- ja asiakaskokemus syntyy. Yhteistyössä syntyy yhteinen ymmärrys siitä, mitä yhdessä tavoitellaan ja miten yhteistyötä voidaan vaalia, kehittää ja ylläpitää yhdessä.

Miten:

Ihmisille syntyy kirkas kuva siitä, miten yhteispeliä rakennetaan tuloksellisesti. Työn tuloksena saadaan selkeä suunnitelma kulttuurin näkyväksi tekemisestä. Valmennusyhteistyössä jaetaan ja opitaan vaalimaan tekijöitä, joilla ainutlaatuisuutta vahvistetaan ja kehittymistä tehdään.

– Saimme valmennuksen kautta konkreettisia oppeja ja työkaluja arkemme työtä helpottamaan ja tehostamaan. Valmennuksen mukanaan tuomat ihmisten oivallukset näkyvät työmme arjessa, ihmisten jaksamisessa ja asiakasrajapinnassa. – Mall Voice, Mari Walden-Hartikainen 

Sitomoon luottavat myös:

Tunnistitko kipupisteet? Soita ja kysy lisää!

Sitomolaiset auttavat hiomaan työntekijäkokemuksen huippuvireeseen