Asiakas­tarinoita

Mall Voice investoi hyvään työpäiväkokemukseen, Sitomo apuna

Asiakastarinoita

Kauppakeskusten äänimaailmoista ja äänimainonnasta vastaava, oman toimialansa suunnannäyttäjä Mall Voice Oy toivoi työhyvinvointiprojektin toteutukseen ulkopuolista näkökulmaa ja valitsi kumppanikseen Sitomon valmentamaan henkilöstöä ihmisten erilaisuuden ymmärtämiseen sekä haastaviin vuorovaikutustilanteisiin. Valmennuksella haluttiin lisätä työyhteisön erilaisuuden ymmärrystä, arjessa jaksamista ja ennaltaehkäistä voimavarojen hiipumista/sairauspoissaoloja.  

Yhteistyömme Sitomon kanssa on sujunut mutkattomasti ja positiivisessa hengessä, kertoo Mari Walden Hartikainen, Mall Voice Oy:stä ja jatkaa; Olemme tyytyväisiä valmennukseen kokonaisvaltaisesti. Saimme valmennuksen kautta konkreettisia oppeja ja työkaluja arkemme työtä helpottamaan ja tehostamaan. Valmennuksen mukanaan tuomat ihmisten oivallukset näkyvät työmme arjessa, ihmisten jaksamisessa ja asiakasrajapinnassa. 

#maailmanparhaatasiakkaat

Tutustu myös muihin asiakkaidemme valmennustarinoihin ja nappaa blogista vinkit haastaviin vuorovaikutustilanteisiin   

SITOMO I Designing strong & resilient organizations 

 

Jaa kirjoitus: