Wave Asiakaspalveluviikon ohjelmassa nähtiin Sitomon Näin rakennat psykologisesti turvallisen tiimin-webinaari.
Psykologinen turvallisuus on yritysten keskeinen kilpailutekijä ja sen edistäminen työpaikoilla ei ole koskaan ollut yhtä tärkeää kuin nyt. Lisäksi työyhteisön psykologinen turvallisuus heijastuu väistämättä asiakaskokemukseen. Miten psykologista turvallisuutta sitten oikein kehitetään? Sitomon webinaarissa kuultiin viisi konkreettista ja toiminnallista keinoa, joilla kehittää psykologista turvallisuutta työyhteisössä jo tänään.
Webinaarissa puhujina toimi Sitomon Sanna Miettinen sekä Outi Stüber.
Katso webinaaritallenne tästä.
Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti.