Strateginen viestintä

Uuden ajan organisaatioissa myös viestintä kuuluu jokaisen vastuulle

Muutoksen johtamisessa on keskeistä ymmärtää, miten viestintä saadaan entistä paremmin tukemaan uudistuvaa organisaatiota. Tieto asiakkaista, henkilöstön onnistumisista sekä organisaation strategisista linjauksista sekä tulevaisuuden painopistealueista saadaan sisäisen viestinnän keinoin kulkemaan ketterästi ja reaaliaikaisesti kahteen suuntaan, jolloin aito dialogi vahvistuu, läpinäkyvyys kasvaa ja ihmisten tyytyväisyys paranee.

    Esimerkki yhteistyöstä: 

    • Laadullinen tutkimus n. 10-15 hlöä. (henkilöstö, johto, asiakkaat)
    • Työpajat 4 kpl
    • Sisäisen viestinnän strategian suunnitelma ja käytännön toteuttamisessa auttaminen    
    • Viestinnän ohjausryhmän fasilitointi 6 krt vuodessa. 
    • Avainhenkilöiden henk. koht sparraus vaikuttavan viestinnän taitoihin (5 hlöä/ a 2 h)

    Investointi: 18 900 € + ALV. 24 %

     

    Mitä:

    • Sisäisen viestinnän merkitys jatkuvassa muutoksessa – miksi sisäisen viestinnän rooli korostuu muutoksessa?
    • Uusi tapa organisoitua– kenelle viestintä kuuluu & miten siinä onnistutaan?
    • Viestinnän työkalut, kanavat & mittarit kiinni johtamiseen- miten viestimme ja miten mittaamme läpinäkyvyyden tuottamia liiketoimintahyötyjä? 
    • Henkilökohtaiset viestintätaidot – miten kehitän omaa vaikuttavuutta johtajana?
    • Keskeisimmät sisäisen viestinnän sudenkuopat – vinkit niiden välttämiseksi

    Ulkopuolinen valmentaja sopivasti ”pöllyttää pääkoppaamme” ja saa miettimään asioita uusista näkökulmista. Meitä Sitomon valmennukset ovat auttaneet hyvinkin paljon. – Maarit Tuomi, Lyreco Oy

    Sitomoon luottavat myös:

    Otetaan strateginen viestintä haltuun yhdessä. Soita ja kysy lisää!

    Lue myös: “Kuinka organisaatio uudistetaan paremmalla viestinnällä?” -bloggaus