Ylivertainen asiakaskokemus

Tiimeille, jotka haluavat kehittää palvelun tasoa sisäisten- ja ulkoisten asiakkaiden kanssa.

Valmennuksen kesto: 5 asiantuntijatyöpäivää, joihin sisältyy 1 päivä havainnointia ja 2,5 päivää valmennusta.

Valmennuksen sisältö

Valmennuksessa keskitytään yhdessä löytämään kehittymiseen innostavia mittareita kuten omassa työssä onnistuminen, konkreettiset muutokset asiakaspalautteessa ja toiminnassa, tehokkuuden lisääminen sekä positiivisten asiakaspalautteiden määrä. Tavoitteena on, että tiimi toimii yhtenäisesti, ottaa henkilötasolla vastuuta ja vahvistaa yhteishenkeä.

Valmennuksen lopputulokset

Valmennettavat ymmärtävät, mitä ylivertainen asiakaskokemus arjessa konkreettisesti tarkoittaa ja osaavat valmennuksen jälkeen toimia sen mukaan. Asiakaskohtaamisen laatua parannetaan esimerkiksi asiakkaan tunnetilan ja ajastusten ymmärryksellä, haastavien tilanteiden ratkaisukyvyllä, oman itsensä johtamisella sekä asiakkaan tarpeiden tunnistamisella. Näiden seurauksena asiakaspalvelu yhtenäistyy ja muuttuu tasalaatuisemmaksi.

Tutustu asiakascaseen täältä.

Kysy lisää ja pyydä tarjouspyyntö!