Pirkanmaan Osuuskauppa: Asiakasomistajapalvelu – Parasta Palvelua Pirkanmaalla

Valmennus: Ylivertainen asiakaskokemus

“Seitsemän hengen tiimi palvelee asiakasomistajia ja S-Pankin asiakkaita, omia sisäisiä asiakkaitaan, lämmitysöljyasiakkaita sekä kaikkia Asiakasomistajapalveluun yhteydessä olevia pirkanmaalaisia.

Tavoitteenamme oli saada palvelu entistäkin paremmaksi, kasvattaa asiakastyytyväisyyttä sekä lisätä tiimihenkeä ja yhteen hiileen puhaltamisen meininkiä. Valmennus oli hyvin käytännönläheistä ja herätti oivalluksia.

Aluksi keskustelimme yhdessä nykytilanteesta sekä valmennuksen tavoitteista. Kävimme läpi asiakkaan kohtaamiseen liittyviä asioita ja vuorovaikutustaitoja. Lisäksi työstimme yhdessä arvolupauksen, johon kytkimme kaikkien oman henkilökohtaisen kehitystavoitteen. Asioita käsiteltiin keskustelemalla sekä harjoitteiden kautta.

Lopputuloksena valmennettavat kokivat vuorovaikutustaitojensa ja itsensä johtamisen kehittyneen sekä näiden positiivisen vaikutuksen työelämän ulkopuolellakin. Tiimiläiset kertoivat havahtuneensa ihmisten erilaisuuteen ja oivaltaneen onnistuneen viestinnän muodostavat tekijät.

Tiimiläisten merkittävin palaute oli kuitenkin kokemus henkilökohtaisesta kasvusta ja kehittymisestä: rajoittavista uskomuksista vapautuminen, itselle sopivien toimintamallien löytäminen, tavoitteiden kirkastaminen ja rohkeus olla oma itsensä.

Nämä oivallukset näkyvät koko tiimin toiminnassa, joka nyt puhaltaa yhteen hiileen entistä voimakkaammin tarjoten asiakkailleen Parasta Palvelua Pirkanmaalla.”

Sari Lahtinen, Asiakasomistaja-tiimin päällikkö
Marko Saarenketo, HR-johtaja