Acute

“Aloitimme Sitomon kanssa yhteistyöhön tavoitteenamme vahvistaa asiakastuessa työskentelevien asiakaspalvelutaitoja. Voimme todeta saavuttaneemme tavoitteen, sillä valmennuksen vaikutukset näkyvät konkreettisesti arjessamme:

• Saamme enemmän positiivista palautetta asiakkailta
• Asiakaspalvelijat ymmärtävät, mistä ylivertainen asiakaskokemus konkreettisesti syntyy ja
pystyvät toteuttamaan sitä työssään
• Asiakaspalvelijoiden taidot oman työn hallintaan ovat kasvaneet, joka näkyy selkeytenä arjessa
• Asiakasjonomme ovat lyhentyneet ja viestintä asiakkaan kanssa muuttunut laadukkaammaksi
• ”Kerralla kuntoon” -periaate on vahvistunut entisestään

Asiakkaidemme jonotusaika on lyhentynyt 33 % yhteistyömme aikana ja asiakastyytyväisyys kasvanut 60 %.”

Janne Vainio, Acute-FDS Oy